Sebastian Dobrincu și-a pierdut cardul, iar cel care l-a găsit a cheltuit 40.000 de euro

Sebastian Dobrincu și-a pierdut cardul, iar cel care l-a găsit a cheltuit 40.000 de euro. El a povestit prin ce a trecut pe contul lui pe Instagram.
Cel care a pus mâna pe cardul juratului de la “Imperiul Leilor” a simțit, probabil, că i-a pus Dumnezeu mâna în cap. Doar că “norocul” nu a ținut foarte mult pentru el.
Sebastian Dobrincu și-a pierdut cardul și a rămas fără 40.000 de euro
Sebastian Dobrincu este cel mai tânăr milionar din Silicon Valley, iar de averea lui pare să fi fost conștient și hoțul cardului său, care a cheltuit o sumă fabuloasă în magazine de lux și restaurante scumpe. Mai exact, este vorba despre 40.000 de euro, pe care însă tânărul antreprenor a reușit să-i recupereze.
„Am recuperat banii, vă dați seama. A început și Poliția o anchetă. Nu mă mai întrebați de PIN. Era un card de credit. Dacă îl ducea mintea făcea tranzacții online, nu mergea în magazine și în restaurante pline de camere. O să poarte Dior la închisoare acum”, a postat Sebastian Dobrincu pe Instagram.
În timp ce cumpărăturile erau făcute cu cardul său, tânărul milionar vedea pe aplicația pe care o avea instalată pe telefon tranzacțiile făcute de persoana care îi găsise cardul.
Citește și: Avere Sebastian Dobrincu. Cât câștigă cel mai tânăr jurat de la Imperiul Leilor
Cine este Sebastian Dobrincu
La doar 23 de ani, el are lumea la picioare și, începând din acest 2022, este cel mai tânăr jurat de la Imperiul Leilor. Cel mai tânărul jurat la „Imperiul leilor” este fondatorul Storyheap, o platformă care a devenit lider pe piața de digital marketing și care are în portofoliu clienți precum Selena Gomez, Tumblr, Hulu, Universal Music sau Shake Shack.
El a intrat în lumea software-ului în 2009, la doar 11 ani, iar la 17 ani s-a mutat în Statele Unite ale Americii. Când era foarte mic, a învățat singur programarea, astfel că acum, la 23 de ani, are mare succes în acest domeniu. După Storyheap, el a dezvoltat alte două proiecte, Brandmates și Owlmetrics, cu scopul de a ajuta brandurile să folosească statistici pentru a-și crește prezența în social media, ceea ce duce la dezvoltarea afacerilor.