Program Carrefour Paște 2023. Este deschis pe 17 aprilie?
Magazinele Carrefour reprezintă una dintre principalele destinații pentru românii care își fac ultimele pregătiri înainte de Paște.
Ca în fiecare an, lanțul francez are un program special în preajma acestor sărbători.
Aflați mai jos are este programul magazinelor Carrefour de Paște 2023.
Programul Carrefour de Paște
Programul magazinelor Carrefour de Paște depinde de tipul de magazin (hipermarket, market etc.), dar și de localitatea în care acestea se află.
Astfel, magazinele care aparțin lanțului francez vor funcționa după cum urmează:
Hipermarket
15.04 – închidere la ora 19:00
16.04 – închis
17.04 – program normal
Market
15.04 – închidere la ora 18:00
16.04 – închis
17.04 – închidere la ora 18:00
18.04 – program normal
Express
15.04 – închidere la ora 18:00
16.04 – închis
17.04 – închidere la ora 18:00
18.04 – program normal
În funcție de magazin, pentru formatele Hipermarket, Market și Express, ora de deschidere poate să difere. Programul fiecărui magazin Carrefour poate fi consultat pe site-ul carrefour.ro.
Supeco
15.04 – 07:30-18:00
16.04 – închis
17.04 – 09:00-18:00 – doar magazinele: Focșani, Galați, Giurgiu, Râmnicu Vâlcea, Craiova, Craiova mic, Slatina, Reghin, Călărași, Târgoviște, Constanța, Bacău, Titan, Rebreanu, Oradea, Hunedoara, Piatra Neamț, Arad, Suceava Egros, Bârlad.
Carrefour România oferă clienților săi un univers de posibilități de a face cumpărături în siguranță: direct în cele peste 400 de magazine din țară, unde, cu aplicația Carrefour și casele de marcat Self Service, sesiunea de shopping devine rapidă și ușoară sau prin serviciile de online shopping cu livrare acasă sau Click & Collect: www.carrefour.ro și platformele BRINGO și Glovo, disponibile gratuit în Google Play și App Store. Carrefour susține comunitățile în care activează prin programe și inițiative naționale pe termen lung, cu impact pozitiv în societate: Cooperativa Agricolă Vărăști, prima de acest gen fondată de retailer în România, Deschidem Vinul Românesc și Creștem România BIO, în cadrul căreia a introdus în premieră în România, eticheta „în conversie la bio”. Totodată, a lansat programul Act For Good, care transformă cumpărăturile într-o experiență personalizată cu impact social: prin fiecare sesiune de shopping și nu numai, utilizatorii primesc puncte Act For Good, prin care pot face fapte bune, dar pot și beneficia de reduceri și oferte personalizate.
Carrefour România operează în România prin patru entități juridice: Carrefour S.A., Artima S.A., Columbus Operațional S.R.L. și Supeco Investment S.R.L.