Furt pe față. Prețul la casă, de trei ori mai mare decât la raft. Țeapa descoperită de un clujean într-un mare supermarket

Furt pe față. Prețul la casă, de trei ori mai mare decât la raft. Țeapa descoperită de un clujean într-un mare supermarket.
Prețurile alimentelor au explodat în ultima perioadă, însă asta nu este singura problemă a clienților care trec pragurile marilor magazine.
Furt pe față. Prețul la casă, de trei ori mai mare decât la raft
Un bărbat din Cluj a observat că prețul produselor poate fi chiar și de trei ori mai mare pe bon decât cel afișat la raft. A cumpărat o pungă de jeleuri cu 2,70 lei, dar când a ajuns la casă a avut un adevărat șoc. A trebuit să plătească 8,45 lei.
Nervos, clujeanul a făcut reclamație: „Nu vă e rușține să furați? Dacă eu fur 4 lei, chemați poliția și mă arestați, nu?”. Bărbatul și-a primit în cele din urmă banii înapoi, potrivit stiridecluj.ro.
Puțini cumpărători știu că legea îți permite să achiți prețul afișat, indiferent de ce apare pe bon. Operatorul e obligat să restituie diferența.
Reprezentanții magazinului au transmis un punct de vedere:
„Astăzi, 23 ianuarie 2023, în magazinul Auchan, în urma reclamației unui client, am depistat o eroare de amplasare a unui produs pe un stand cu eticheta de preț al altui produs, eroare survenită ca urmare a unei greșeli umane. Incidentul este unul izolat, iar imediat după semnalarea acestuia de către clientul nostru, căruia îi mulțumim, situația a fost remediată. După cum se poate vedea și în imaginile prezentate, pentru afișarea prețurilor produselor sunt utilizate etichete electronice, iar prețul produsului cumpărat este cel aflat în sistem, fiind imposibile greșeli de tipărire. În cazul de față, etichetele de pe raft aparțineau unor alte produse, cu denumiri și gramaje diferite față de produsul achiziționat de către clientul nostru. Ca măsură suplimentară de prevenție, colegii noștri din magazin vor relua procesul de formare privind corectitudinea amplasării etichetelor la raft. De asemenea, colegii noștri vor reparcurge formările privind primirea clienților și interacțiunea cu aceștia, pentru a ne asigura că fiecare client este întâmpinat cu zâmbetul pe buze și apreciere, și servit cu atenție, ca de fiecare dată”, au transmis reprezentanții Auchan Retail România.