Cum sunt furați clienții într-un mare lanț de supermarketuri din România. Diferențe uriașe între prețul la raft și cel de la casă
Cum sunt furați clienții într-un mare lanț de supermarketuri din România. Diferențe dintre prețul la raft și cel de la casă.
O clujeancă a depus o plângere la Protecția Consumatorilor referitoare la diferențele permanente dintre prețul la raft și cel de la casă. Femeia susține că astfel de cazuri sunt permanente, iar diferențele sunt uriașe, chiar și de 6 lei.
Cum sunt furați clienții într-un mare lanț de supermarketuri din România
Sătulă de astfel de situații, femeia a decis să prezinte cazul în presă, dar și să depună o plângere la ANPC.
”Mă numesc Elena și aș dori să aduc în atenția publică un caz de înșelăciune la unul din magazinele Carrefour din Cluj-Napoca, str. Nicolae Steinhardt, nr. 2 – 4.
De-a lungul timpului am sesizat diferența dintre prețul afișat pe rafturile din magazin la produse și cel de la casa de marcat, atât eu cât și colegii mei de lucru. De asemenea, am fost martoră la multe situații în care și alți clienți au sesizat pe loc și au făcut plângere la șeful de magazin. Țin să menționez că diferențele sunt de la 0,20 bani și până la 6 lei între prețurile de pe etichete și cele care se adaugă pe bonul fiscal.
În speranța că lucrurile se remediază, nu am apelat până acum la presă sau ANPC, însă, astăzi s-a repetat această eroare intenționată atât mie cât și unei doamne aflate înaintea mea la coada de cumpărături, așa că am decis să transmit informația mai departe organelor competente pentru remedierea acestei situații și ulterior vouă, celor din presă.
Personal, am discutat cu angajații acestui magazin și au recunoscut că se întâmplă des acest lucru. Au spus că la rândul lor au făcut o cerere pentru conducerea de la București să se remedieze problema având în vedere că des sunt plângeri pe acest motiv, însă nu au primit nicio rezolvare. Cu sinceritate vă spun, nu știu dacă asta chiar s-a întâmplat sau au adus în discuție doar pentru a se justifică, însă în mod cert, ce se întâmplă în acest magazin este o infracțiune de înșelăciune.
Vă atasez poză cu bonul de astăzi și produsul de la raft, ca exemplu, cu mențiunea că nu este un caz singular, ci zilnic. Consider că această situație trebuie adusă în atenția publică și, dacă doriți să faceți o investigație, vă recomand să mergeți cu o cameră ascunsă sau un aparat foto în 2-3 zile diferite și cu siguranță veți fi și dumneavoastră în aceeași situație.
Aștept cu interes un răspuns de la dumneavoastră cu privire la sesizare, sper să fie luată în considerare și să dăm mai departe exemplele de acest fel pentru a face cât mai mulți cetățeni atenți. Cu siguranță este o practică des întâlnită în multe magazine”, ne-a semnalat Elena Crăciun, potrivit stiridecluj.ro.