Ireal! Care este motivul ascuns pentru care fructele și legumele sunt așezate la intrarea în magazine

Tu știi de ce fructele și legumele sunt așezate la intrarea în magazine? Dacă ai impresia că acestea sunt așezate în acest fel fără nicio intenție ascunsă, trebuie să știi că acestea au un motiv întemeiat pentru care stau la intrarea în marketuri.
Un utilizator TikTok care a studiat design arhitectural a dezvăluit cât de strategic și bine gândit este aranjamentul din supermarketuri – și cum acesta te face să cheltuiești mai mult decât ai planificat. Reeves Connelly, absolvent al Pratt Institute, a explicat pe TikTok secretele psihologice și strategiile de marketing din spatele acestui fenomen, scrie Mirror.
De ce fructele și legumele sunt așezate la intrarea în magazin?
Raionul de fructe și legume este plasat chiar la intrare, astfel încât clienții să fie încurajați să cumpere alimente sănătoase mai întâi. Această strategie creează un sentiment de echilibru, făcându-i pe oameni să se simtă mai puțin vinovați atunci când adaugă ulterior alimente nesănătoase în coș.
”Timpul investit pentru gândirea designului unui supermarket, din punct de vedere psihologic și de marketing, este absolut incredibil”, a explicat Reeves.
În schimb, produsele de bază, precum laptele și ouăle, sunt intenționat plasate în partea cea mai îndepărtată a magazinului. Motivul? ”Sunt puse acolo special ca să fii nevoit să traversezi mai multe raioane și să fii expus la cât mai multe produse”, a explicat Reeves.
Mai mult, capetele rafturilor sunt pline de gustări nesănătoase și băuturi carbogazoase, astfel încât să le observi și să fii tentat să le adaugi în coș în drumul spre produsele esențiale.
Nici cei mici nu ”scapă” de așezarea inteligentă, care te face să cumperi mai mult și chiar produse de care nu ai nevoie.
”Rafturile cu cereale sunt organizate astfel încât produsele cu zahăr să fie la nivelul privirii unui copil, iar cele mai sănătoase sunt plasate mai sus, unde sunt mai puțin vizibile”, a explicat Reeves.